خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/25 - 17:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی عنوان کرد:

اهمیت شناخت ظرفیت ها و فرصت ها جهت توسعه مناطق روستایی

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: : یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه‌های مدیریتی باید به طور جدی دنبال شوند شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و مزیت‌های هر منطقه و معرفی واقعی آنها در سطوح مختلف است.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بازدید از زیرساخت های کشاورزی و مشکلات کشاورزان بخش رامجین شهرستان ساوجبلاغ گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه‌های مدیریتی باید به طور جدی دنبال شوند شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و مزیت‌های هر منطقه و معرفی واقعی آنها در سطوح مختلف است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: غرب استان البرز در مناطق مختلف شهری و روستایی ظرفیت‌های بزرگی در بخش کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، معادن، صنعت و سایر موضوعاتی دارد که می‌توان با نگاه جهادی مسئولین اجرایی مسائل اصلی جامعه همچون اشتغال، معیشت، اقتصاد، و موضوعات دیگر را برطرف و نشاط و امید ایجاد کنند.



وی افزود: دولت و مجلس شورای اسلام برای حمایت از تولیدات با کیفیت توجه ویژه ای قرار داده، مشکل کمبود آب جدی است و باید نسبت به آبیاری نوین از سوی کشاورزان صورت پذیرد ، و ما به عنوان خادم بهترین مردم تمام تلاشمان میکنیم که رونق اقتصادی در بخشهای مختلف انجام گیرد.



حدادی خاطرنشان کرد: حضور میدانی مدیران اجرایی در کنار مردم و منطقه و ضمن دلگرمی منجر به رفع مشکلات میگردد و تصمیم گیری آسان تر و دقیق تر را همراه خواهد داشت./



 پایان پیام

  • کد خبر : 365050
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار